Take away the spirit from me
帶走我的思緒
to somewhere love don't exist
去一個愛不存在的地方
burn my heart
燃燒我的心
steal my soul
偷走我的魂
always
永遠
I can touch you no more
既已無法觸碰到你
but I do feel you so real
卻還真切感受著你
just want you
只願你能
to stay still for me
為我停留
Sometimes
偶爾
I dreamt of you
我會夢到你
tears on my face
眼淚沾濕臉龐
all night long
整個夜晚
Tell me
告訴我
How I live without you
如何獨自生活
I can hold you no more
既已無法擁抱到你
but I do feel you so real
卻還真切感受著你
just want you
只願你能
to stay still for me
為我停留
Sometimes
偶爾
I dreamt of you
我會夢到你
I kept my pray all night long
於是徹夜祈禱
Sometimes
偶爾
I asked myself
我問自己
Why I lost the way of My life
如何迷失了方向
Tell me
告訴我
How can I live without you
怎麼獨自生活
I can hold you no more
既已無法擁抱到你
but I do feel you so real
卻還真切感受著你
just want you
只願你能
to stay still for me
為我停留
Sometimes
偶爾
I dreamt of you
我會夢到你
I kept my pray all night long
於是徹夜禱告
Sometimes
偶爾
I asked myself
我問自己
Why I lost the way of My life
如何迷失了方向
Tell me
告訴我
How I live without you
怎麼獨自生活

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bella唯諾 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()